top of page

De første ski

Det er aldrig for sent siges der. Jeg tænkte nu mere på at komme i gang inden knæene er slidt helt op. Hvorom alting er, så i dag købte jeg et par smørefri ski + støvler + stave og afprøvede dem i scootersporet på Saxvattnet. Det gik godt, selvom scootersporet er noget ujævnt. Ingen fald ............ indtil jeg kom op på en privat vej med kun 2 mm sne og underliggende is. Bumb, hård landing på rumpen. Nåja, skiene skulle alligevel af præcis der, så kunne jeg gøre mens jeg sad ned, temmelig uelegant.

Det är aldrig för sent sägs det. Jag tänkte nu mer på att komma igång innan knäna blir helt utslitna. Så idag köpte jag ett par vallningsfria skidor + stövlar + stavar och testade dem i skoterspåret på Saxvattnet. Det gick bra, även om skoterspåret var lite ojämn. Inga fall ............ förrän jag kom upp på en privat väg med bara 2 mm snö och underliggande is. Duns, hård landning på rumpan. Tja, skidorna måste tas av ändå. Så jag kunde göra det medan jag satt där, ganska klumpigt.

bottom of page